Het is bijna zover!

5 november 2012 - Kapelle, Nederland

17 november is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Curacao. Allemaal heel spannend en ook iets om naar uit te kijken. De komende dagen moet ik me helaas nog even focussen op een toets en wat ander schoolwerk wat ik graag wil afronden voordat ik vertrek. En volgende week natuurlijk alle voorbereidingen voor de reis zelf.

Voor de mensen die niet precies weten wat ik in Curacao ga doen: voor mijn minor die ik nu volg ga ik 5 weken stage lopen bij een stichting voor opvoedingsondersteuning voor kinderen met een handicap. Daarnaast ga ik een vrouw (ze heet Thamara) helpen bij het opzetten van een kinderdagverblijf. Dit zou ik in eerste instantie de volledige 5 weken gaan doen, maar er kwam helaas wat tussen. Hierdoor ga ik een aantal avonden samen met haar het beleid schrijven en de overige dagen stage lopen bij het SOKH.

Voor de vliegreis ben ik wel nerveus. Ik heb nog nooit zolang gevlogen en ook nog nooit alleen. Ik denk dat als ik eenmaal zit het allemaal wel goed komt. Gelukkig wordt ik in Curacao opgevangen door Thamara. Zij haalt me op van het vliegveld en brengt me naar mijn verblijfplaats. Waar ik overigens nog steeds mee bezig ben om het te regelen. Het gaat allemaal niet zo snel daar. Maar goed, uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht. Ik deel het huis met nog 5 andere mensen, waarvan ik er 3 al ken. Zij doen dezelfde minor, alleen dan in Den Haag. Zij reizen een dag eerder en zullen er dus al zijn als ik aankom. Dat is wel erg fijn en een geruststellende gedachte!

Mochten jullie willen volgen wat ik allemaal doe kunnen jullie je aanmelden voor de mailinglist. Volgens mij kan dat hier aan de zijkant. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden met verhalen en foto's!

Liefs, Mirthe

1. Judith Snoeck:
    5 november 2012
    Ik wil je heel veel succes en plezier wensen met je mooie stage!
  2. Menno Westerweele:
    5 november 2012
    Heel veel plezier bij Wet & Wild elke zondag! Ik ben TE jaloers.
    En als je een keertje met een groepje het water op wil om te gaan wakeboarden bel dan deze held van de wakeboardschool: 6990781. Dat is namelijk echt super om daar te doen en ook nog eens betaalbaar.
    En uiteraard succes met je stage.
  3. Mirthe:
    @Judith: Dankjewel! ;)

@Menno: Haha, bedankt! Als ik nou nog eens informatie nodig heb, dan zal ik je wel mailen ofzo! En dat wakeboarden lijkt me tof, dus ik zal eens gaan kijken.
  4. Marleen:
    5 november 2012
    Wauw wat super leuk! Heel veel plezier en succes! Ga je je kamer onderverhuren?

liefs
  5. Rachelle:
    Superleuuuuukkk natuurlijk! ;D
    Van SOKH wist ik niet, maar ook een uitdaging zeg!!
    Ik ga nu nog geen afscheid nemen, kom je a.s. zaterdag nog effe knuffelen! ;)

Gaat goed komen Mirth! xx
  6. Jeannet:
    Hoi,

ik heb me aangemeld op je maililinglijst! heel veel succes en een hele goede reis.liefs Jeannet
  7. Annemarie:
    Hoi Mirthe,

We gaan je zeker volgen want we vinden het net zo spannend en leuk als jij!
    Succes met de laatste voorbereidingen .
    groetjes Annemarie en Hans en je neef en nichtje
  8. Marjolein:
    8 november 2012
    Nog maar 11 dagen! Spannend! Ik ga je volgen, meid. Succes met het restje schoolwerk en de laatste voorbereidingen. Enne...met het vliegen komt het helemaal goed hoor! De treinreis van Kapelle naar Tilburg is lastiger. ;-) x
  9. Marjolein:
    8 november 2012
    Oh. 9. Wiskunde is nooit m'n sterkste punt geweest.
  10. Papa:
    11 november 2012
    Nou het is gelukt om mezelf aan te melden. Moeilijk was dat met de link in je mailtje ha ha........
    Ik ga je ook stalken op je blog.
    X
  11. Frans:
    12 november 2012
    We gaan je volgen in dat prachtige land , en natuurlijk veel succes!
    Zeg Mirthe je weet het als geen ander de wereld draait door !
    groet Liesbeth en Frans
  12. Lottie:
    12 november 2012
    Ha Mirt,
    Ik breng je weg, ik breng je weg op reis, ik breng je weg weg weg weg weg weg.........
    Xx
  13. Mirjam:
    20 november 2012
    Hé Mirthe, als je een praktische vraag hebt mbt het opstellen van het beleid voor het kdv, mail me maar ... Ik heb ruim 10 jaar ervaring in de kinderopvang. Ik weet natuurlijk niet of het nodig is maar in case of, weet je me wel te vinden hè? Liefs!